Langkawi 3 – Berjaya - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van YO Jong - WaarBenJij.nu Langkawi 3 – Berjaya - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van YO Jong - WaarBenJij.nu

Langkawi 3 – Berjaya

Door: Oeds

Blijf op de hoogte en volg YO

05 April 2016 | Maleisië, Langkawi Islands

Vanochtend willen we na het ontbijt een strandwandeling van het resort Berjaya naar de haven maken. Goed gemutst stappen we het strand op en nog geen 200m verder loopt een rivier, die we niet zomaar kunnen oversteken. Wat te doen: er doorheen en volledig nat worden in de hoop dat de rugzak met apparatuur droog blijft? Trouwens, nat zijn we al, want de zon schijnt volop boven de 35° C (gevoelstemperatuur 39° C). We besluiten terug te keren en het zwembad op te zoeken en vandaag rustig aan te doen.
Aanspraak van diverse mensen hebben we de gehele dag door en als je dat niet wilt is het ook goed. Regelmatig een duik nemen, lezen, eten en vooral drinken gaat de dag niet langzamer voorbij.
We nemen in de namiddag een taxi naar Pantai Cenang voor wat boodschappen t.b.v. de jonge dames en hebben daar ook ons avondeten. Daarna keren we terug naar het resort.
Het was een heerlijke, rustige, maar een enorme hete dag geweest.

• 06 April 2016 - 11:48

Wim:

Niet te geloven: een rustdag! En dat alleen maar omdat jullie geen natte voeten wilden halen, ja , in het zwembad. Na al die mangroven en weer die apen niet ten onrechte, denk ik. Zo zoetjesaan moeten jullie toch wel vol komen te zitten, denk ik. Maar als ik die verslagen zo lees vermoed ik dat Yvonne na China een nieuw reisspecialisme gaat ontwikkelen. Het blijft natuurlijk wel Azië, maar laten we zeggen onderuit gezakt China, Maleisië dus. Wie weet; eens zullen we het weten.
    Dat van die boot van achteren volladen met menselijk vlees blijkt uit de Hollandse erfenis van scheepsbouw en zwaartepunt achtergebleven bij Oeds, hoezo erfenis? Gewoon even nadenken.

OK, Oeds, compliment.

gr. wim

• 06 April 2016 - 15:43

Linda:

Lieve vrienden,
    Hoe is t mogelijk een rustdag? Groot gelijk hoor hoor.
    Met deze warmte is niets lekkerder dan bij een zwembad, sapje, beetje relaxen.
    Ook dat is vakantie. Dank voor de mooie foto's. Prachtig hoor
    Wat hebben jullie al ontzettend veel indrukken opgedaan zeg, nog een paar dagen genieten van heerlijk eten (is het lekkerder dan in China?). Ben benieuwd.
    Lieve groetjes van ons beiden.
    George en Linda